جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 865 |
218 بازدید
0
12
ارسال به دوستان
پ

جلسه بررسی خط ۱۰ مترو تهران با حضور امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه و وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ برگزار شد. به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه۲۲ در تشریح خط ۱۰ مترو و اتصال شبکه حمل و نقل ریلی به این منطقه گفت: […]

جلسه بررسی خط ۱۰ مترو تهران با حضور امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه و وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه۲۲ در تشریح خط ۱۰ مترو و اتصال شبکه حمل و نقل ریلی به این منطقه گفت: خط ۱۰ مترو که از شمال شرقی به شمال غربی تهران در وردآورد وصل می شود در مطالعات جامع ریلی تهران دیده شده و در حال اجرا است.

شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه احداث خط ۱۰ منرو تهران تحول عظیمی در منطقه۲۲ ایجاد می کند، افزود: مدیریت شهری منطقه۲۲ آمادگی کامل در همکاری احداث این خط را دارد.

محمدی با بیان اینکه مطالعاتی که مشاورین حمل و نقل و ترافیک انجام داده اند نشان می دهد الویت توسعه حمل و نقل همگانی شهر تهران، منطقه۲۲ است، خاطرنشان کرد: شهر در حال حاضر دچار مشکلات مالی است و باید با استفاده از ظرفیت های غیرنقدی و سرمایه گذاران منطقه طرح های حمل و نقلی را در منطقه به پیش ببریم.

وی تاکید کرد بسیاری از مشکلات حمل و نقلی در منطقه۲۲ با بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران برطرف میشود.

در ادامه این نشست امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، طی سخنانی گفت: خط ۱۰ که دارای مسیر شرقی- غربی است تمام خطوط شمالی- جنوبی متروی تهران را قطع می کند.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در ادامه افزود: فاز غربی این خط از نمایشگاه بین المللی تا وردآورد در نظر گرفته شده است که در اولویت اجرا قرار دارد. وی خاطرنشان کرد: این خط از نمایشگاه بین المللی شروع و در میدان کتاب به خط ۷ متصل می شود، سپس در شهران به خط ۶ متصل و پس از آن در وردآورد به خط ۵ می رسد.

امام عنوان کرد: پیش بینی های اولیه این است که ۱۱ ایستگاه این خط در منطقه ۲۲ قرار خواهد گرفت و این خط با خط هایی مانند یک ، ۳، ۵، ۶ و ۷  تبادل مسافر انجام می دهد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید