جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 1019 |
189 بازدید
0
10
ارسال به دوستان
پ

وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ تهران با حضور در آکادمی فدراسیون فوتبال ایران با دبیر کل این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از به گزارش شهردارآنلاین، در این بازدید محمدی با حضور در برخی از بخش های آکادمی فوتبال مانند: زمین های چمن، سالن های بدنسازی، استخر و… از […]

وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ تهران با حضور در آکادمی فدراسیون فوتبال ایران با دبیر کل این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از به گزارش شهردارآنلاین، در این بازدید محمدی با حضور در برخی از بخش های آکادمی فوتبال مانند: زمین های چمن، سالن های بدنسازی، استخر و… از نزدیک در جریان فعالیتهای این آکادمی قرار گرفت و از مسائل و مشکلات پیش روی ملی پوشان مطلع شد.

شهردار منطقه 22 در نشست مشترک با کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال کشور ضمن اشاره به توسعه و ترویج ورزش گفت: توسعه و ترویج ورزش بطور خاص فوتبال و جذب جوانان به سمت این ورزش، می تواند کمک کند که جوانان مسیر خود را پیدا کنند و بسیاری از موضوعات اجتماعی در جامعه حل شود.

وی در ادامه افزود: منطقه ۲۲ تهران ظرفیت های بسیار ویژه ای مانند بوستان چیتگر، دریاچه شهدای خلیج فارس و… را دارد که اگر بتوانیم با یک مدیریت واحد شهری و هم افزایی از این ظرفیت ها به درستی استفاده کنیم شاهد نتایج خوبی در حوزه های ورزشی و اجتماعی خواهیم بود.

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اهمیت و حمایت از ورزش های خاص و ورزشکاران ملی خاطر نشان کرد: کمک به ورزش لازم کاری با اهمیت است.

در این دیدار حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال، گزارشی از عملکرد آکادمی فوتبال و اقدامات انجام شده برای ملی پوشان فوتبال کشور ارائه کرد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید