جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 1190 |
209 بازدید
0
14
ارسال به دوستان
پ

علیرضا علی‌بخشی از مرمت و نوسازی ۴۰۰ مخزن پسماند در یک ماه اخیر در این محدوده غربی تهران خبر داد و گفت: منطقه ۲۲ به عنوان پهناورترین منطقه شهر تهران به حساب می‌آید و محلات مسکونی این محدوده به شکل پراکنده است. به همین دلیل، جمع آوری پسماند تر در این منطقه در طول شبانه […]

علیرضا علی‌بخشی از مرمت و نوسازی ۴۰۰ مخزن پسماند در یک ماه اخیر در این محدوده غربی تهران خبر داد و گفت: منطقه ۲۲ به عنوان پهناورترین منطقه شهر تهران به حساب می‌آید و محلات مسکونی این محدوده به شکل پراکنده است. به همین دلیل، جمع آوری پسماند تر در این منطقه در طول شبانه روز نیازمند یک مدیریت مناسب است که خوشبختانه این امر بدون هیچ کاستی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از مهر؛ معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به تعداد مخازن پسماند تر موجود در این منطقه افزود: یک هزار و ۴۰۰ مخزن در معابر محلات این منطقه وجود دارد که در پایش یک ماه اخیر ۴۰۰ مخزن نیاز به تعمیر و مرمت داشتند که در ۳۵۰ مورد تعمیرات انجام گرفته و ۵۰ مخزن دیگر نیز به دلیل فرسودگی از رده خارج شدند و مخازن جدید جایگزین شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: حجم تعمیر و مرمت مخازن در مدت زمان یک ماه کار بسیار ویژه ای بوده است، به‌طوری که میانگین روزانه بین ۱۰ تا ۱۵ مخزن مورد تعمیر قرار گرفته شده است، برخی از این مخازن در محیط نصب شده مورد تعمیر قرار گرفتند و برخی دیگر نیاز به انتقال به کارگاه داشتند که در این زمینه برای اینکه محله مورد نظر با نبود مخزن مواجه نباشد مخزن در ابتدا جایگزین و سپس مخزن فرسوده جمع آوری می‌شود.

علی بخشی گفت: روند پایش و رسیدگی به مخازن فرسوده ادامه دارد و در صورتی که شهروندان با خرابی و فرسودگی مخازن محلی مواجه هستند می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا همکاران اقدام به مرمت و تعویض مخازن کنند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید