جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 1193 |
164 بازدید
0
10
ارسال به دوستان
پ

جانبازان و معلولان منطقه ۲۲ با تدابیر مدیریتی صورت گرفته از امکانات چهار بوستان منطقه ۲۲ بهره‌مند می‌شوند. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از همشهری آنلاین؛ بوستان های غرب پایتخت برای تردد و استفاده معلولان و جانبازان مناسب سازی شد. علیرضا علی بخشی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از مناسب […]

جانبازان و معلولان منطقه ۲۲ با تدابیر مدیریتی صورت گرفته از امکانات چهار بوستان منطقه ۲۲ بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از همشهری آنلاین؛ بوستان های غرب پایتخت برای تردد و استفاده معلولان و جانبازان مناسب سازی شد.

علیرضا علی بخشی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از مناسب سازی تردد آسوده جانبازان و توان یابان در فضای بوستان های سطح منطقه ۲۲ برای حضور و بهره‌مندی این قشر جامعه در این مکان‌ها خبر داد و گفت: تجهیزات شهری برای تمامی گروه‌های جامعه است به همین منظور جانبازان و معلولان نیز همانند سایر اقشار جامعه حق دارند از تمامی امکانات و تجهیزات شهری بهره‌مند شوند.

در این طرح مسیر تردد توان‌یابان، جانبازان و معلولان در ورودی بخش قابل توجهی از بوستان‌های موجود در منطقه مناسب‌سازی شده است و شهرداری منطقه ۲۲ در نظر دارد مسیرهای آسوده و ایمن را برای این قشر جامعه مهیا کند.

وی در ادامه افزود: اکنون در ۴ بوستان شب بو، پونه، غدیر و صنوبر آبخوری، نیمکت، سطل زباله و… ویژه توان‌یابان، جانبازان و معلولان طراحی شده  و در بوستان صنوبر یک ست کامل تجهیزات ورزشی ویژه توان‌یابان نیز احداث شده است.  مناسب‌سازی معابر و تجهیزات بوستان‌های دیگر منطقه برای تردد و استفاده از امکانات برای توان‌یابان، جانبازان و معلولان صورت گرفته است و تکمیل این طرح در سایر بوستان‌ها ادامه خواهد داشت.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید