جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 1679 |
646 بازدید
0
15
ارسال به دوستان
پ

          به گزارش پایگاه خبری آندلس، اتحادیه تعاونی های نمونه رسا به عنوان سازنده مجتمع تجاری – اداری آرتمیس، طی مصوبه هیئت مدیره به مناسبت عید سعید فطر، از تاریخ 18 اردیبهشت 1401 شروع به تحویل واحدهای اداری برج T2 می نماید. شایان ذکر است پروژه تجاری – اداری آرتمیس یکی […]

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آندلس، اتحادیه تعاونی های نمونه رسا به عنوان سازنده مجتمع تجاری – اداری آرتمیس، طی مصوبه هیئت مدیره به مناسبت عید سعید فطر، از تاریخ 18 اردیبهشت 1401 شروع به تحویل واحدهای اداری برج T2 می نماید.

شایان ذکر است پروژه تجاری – اداری آرتمیس یکی از بزرگترین پروژه های در حال ساخت توسط تعاونی های نمونه رسا می باشد که ابتدا به صورت برگه های سهامی یک متری عرضه و طی مراحلی وارد طرح فازبندی شد و برج T2 در اولین فاز به اعضا تحویل می گردد.

اتحادیه تعاونی های نمونه رسا پس از ساخت موفق برج های مسکونی پارسیا در ضلع شمالی دریاچه شهدای خلیج فارس، ساخت مجتمع تجاری – اداری آرتمیس را در ساحل شمالی دریاچه چیتگر با سازه ای شبیه به یک کشتی شروع نمود.

جزئیات این مرحله از تحویل واحدهای اداری برج تی دو از پروژه تجاری – اداری آرتمیس، به صورت مشروح در متن مصوبه هیئت مدیره آمده است که در ادامه آورده شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از پروژه آرتمیس و دیگر پروژه های پیشفروش در منطقه 22 می توانید از سایت دانشنامه آندلس بازدید فرمائید و همینطور جهت استعلام قیمت به روز امتیاز تعاونی های منطقه 22 به تابلو اعلام قیمت کافه ملک مراجعه نمایید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید