شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 2074 |
514 بازدید
0
17
ارسال به دوستان
پ

          به گزارش پایگاه خبری آندلس، تعاونی مسکن شماره دو کارکنان سازمان امور مالیاتی طی اطلاعیه ای به اعضای پروژه گلستان (که به پروژه دارایی نیز معروف است) خبر از امضای قرارداد مشارکت ساخت با یکی از سازندگان بنام و مطرح منطقه 22 داد. پروژه گلستان سازمان امور مالیاتی یکی از […]

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آندلس، تعاونی مسکن شماره دو کارکنان سازمان امور مالیاتی طی اطلاعیه ای به اعضای پروژه گلستان (که به پروژه دارایی نیز معروف است) خبر از امضای قرارداد مشارکت ساخت با یکی از سازندگان بنام و مطرح منطقه 22 داد.

پروژه گلستان سازمان امور مالیاتی یکی از عظیم ترین پروژه های مسکونی در منطقه 22 می باشد که باتوجه به موقعیت مکانی بسیار مرغوب آن-تقاطع بلوار هوانیروز و کاج- پیش بینی می شود نظر بسیاری از خریداران و سرمایه گذاران بازار مسکن در منطقه 22 چیتگر را به خود جلب نماید. در ادامه متن اطلاعیه تعاونی دارایی را مشاهده می نمائید.

“بسمه تعالی

اعضای محترم پروژه گلستان

با عرض سلام و ادب شکر خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت با کمال افتخار و مسرت به اطلاع عزیزان میرساند با لطف خداوند متعال و طی مراحل قانونی انعقاد قرارداد ساخت با سرانجامی نیکو به پایان رسید. بدون تردید این مهم محقق نشد مگر با اتکال به قدرت لایزال الهی (که همواره به بندگان خود بشارت پیروزی بعد از صبر را نوید داده است) و اعتماد به مجموعه تیم مدیریتی و مشارکت فعال اعضای محترم پروژه در تمام مراحل بخصوص تهیه دقیق اسناد فراخوان و بررسی کارشناسی قرارداد مشارکت توام با همدلی صمیمانه، که شایسته تقدیر و تشکر میباشد.

رضایت خداوند رحمان و دفاع از حقوق اعضا در تمام مراحل کار از ابتدا…. (هفت خوان پروانه ساخت) و النهایه عقد قرارداد مشارکت در سرمایه گذاری و ساخت، همواره مدنشر تیم مدیریتی بوده است. امید است رضایت شما بزرگواران حاصل شده باشد که همین ما را بس. انشالله با پیشرفت پروژه مطابق اهداف از پیش تعیین شده و برنامه زمان بندی انتظار همه ما به سر برسد و شاهد تحویل واحدهای مسکونی به صاحبخانه های عزیز باشیم.

با احترام مجدد

هیات عامل و بازرس شرکت تعاونی”

بزودی اخبار جدیدتر از مشارکت پروژه گلستان و معرفی بیشتر سازنده آن از درگاه اینترنتی پایگاه خبری آندلس و جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پروژه های پیش فروش و سازنده های فعال منطقه 22 به سایت دانشنامه آندلس و جهت استعلام قیمت های بروز امتیاز در منطقه 22 به تابلو اعلام قیمت سایت کافه ملک مراجعه فرمائید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید