چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
کد خبر: 2319 |
606 بازدید
0
14
ارسال به دوستان
پ

          به گزارش پایگاه خبری آندلس، اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران طی نامه ی شماره  5475/205 مورخ 1401/04/06 اطلاعیه ای با این مضمون به اعضاء اتحادیه ابلاغ نمود؛ “در راستای اجرای دستور محترم قضایی، با عنایت به فروش واحدهای پروژه حکیم به افراد مختلف و وجود معارضین بسیار نسبت به اکثر […]

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آندلس، اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران طی نامه ی شماره  5475/205 مورخ 1401/04/06 اطلاعیه ای با این مضمون به اعضاء اتحادیه ابلاغ نمود؛

“در راستای اجرای دستور محترم قضایی، با عنایت به فروش واحدهای پروژه حکیم به افراد مختلف و وجود معارضین بسیار نسبت به اکثر واحدها مقتضی است از هرگونه خرید و فروش واحدهای این پروژه و درج آگهی و قرار دادن در فایل فروش خودداری فرمائید و در صورت مراجعه افراد به واحد صنفی شما به آنها درخصوص این موضوع اطلاع رسانی گردد.”

البته که موضوع به همینجا ختم نشد و تصویر این نامه در گروه های مختلف املاک به اشتراک گذاشته شد. در این میان اما شیطنتی انجام شد و فرد یا افرادی با غرض ورزی تصویر لوگوی تعاونی توسعه مسکن همت را با نام پروژه رومنس حکیم در پایین متن نامه اضافه کردند و تلویحا موضوع نامه را به پروژه رومنس حکیم ارتباط دادند. تصویر نامه اصلی اتحادیه نیز در کنار تصویر نامه مخدوش شده آمده است که در پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه به این آدرس موجود است.

واحد خبر پایگاه خبری آندلس پس از استعلام شماره نامه از دبیرخانه اتحادیه مشاوران املاک به این نتیجه رسید که پروژه مورد نظر در نامه مذکور، پروژه موتوری حکیم واقع در منطقه 5، بلوار تعاون می باشد که طی ماه های اخیر دچار مشکلات زیاد بوده و اعضای آن پروژه با معارضین بسیار روبرو شده و اقدام به شکایت از سازنده آن پروژه نموده اند.
تعاونی توسعه مسکن همت نیز طی استعلام پایگاه خبری آندلس از وجود نامه فوق و ارتباط آن با پروژه رومنس حکیم اظهار بی اطلاعی نموده و اقدام به شکایت از عامل یا عاملین انتشار نامه مخدوش شده به پلیس فتا نمود و اطمینان داد تا به نتیجه رسیدن این موضوع، پیگیری جدی خواهد کرد. اعضای پروژه رومنس حکیم نیز جهت اطمینان خاطر می توانند موضوع نامه و ارتباط آن به پروژه رومنس حکیم را از دبیرخانه اتحادیه املاک استعلام نمایند.

تصویر نامه اصلی

تصویر نامه مخدوش

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید