شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 2409 |
215 بازدید
0
7
ارسال به دوستان
پ

        به گزارش پایگاه خبری آندلس، تعاونی مسکن اداره مهندسی نیروی زمینی ارتش طی اطلاعیه ای خبر از انتخاب واحد برج نارنج 2، یکی از پروژه برج های چهارگانه نیروی زمینی ارتش داد. پروژه برج های چهارگانه نزاجا که در قالب 4 برج بلندمرتبه در پهنه c شهرک چیتگر در حال ساخت […]

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آندلس، تعاونی مسکن اداره مهندسی نیروی زمینی ارتش طی اطلاعیه ای خبر از انتخاب واحد برج نارنج 2، یکی از پروژه برج های چهارگانه نیروی زمینی ارتش داد.

پروژه برج های چهارگانه نزاجا که در قالب 4 برج بلندمرتبه در پهنه c شهرک چیتگر در حال ساخت است، همواره یکی از گزینه های اصلی برای سرمایه گذاری و سکونت در منطقه 22 می باشد. متن اطلاعیه تعاونی نیروی زمینی ارتش در ادامه آورده شده است:

“قابل توجه اعضاء محترم
با توجه به صورتجلسه هیئت مدیره تعاونی، شرط لازم جهت انجام انتخاب واحد برج نارنج 2، داشتن حداقل موجودی (واریزی) تا مورخه 1401/05/15 با توجه به متراژ واحدها به شرح ذیل می باشد:
1- متراژ 93 متری با واریزی 420 میلیون تومان
2- متراژ 110 متری با واریزی 500 میلیون تومان
3- متراژ 121 متری با واریزی 550 میلیون تومان
4- متراژ 135 متری با واریزی 620 میلیون تومان
بدیهی است درصورتی که اعضاء تا مورخه 1401/05/15 نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام ننمایند، امکان شرکت در انتخاب واحد برج نارنج 2 را نخواهند داشت.”

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پروژه های منطقه 22 به سایت دانشنامه آندلس و اطلاع از قیمت امتیاز و پروژه های این منطقه از تابلو اعلام قیمت کافه ملک بازدید نمایید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید