جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 2478 |
251 بازدید
0
12
ارسال به دوستان
پ

          این مراسم با حضور آقایی مدیرعامل بنیاد تعاون آجا و مسئولین، معاونین و مدیران عامل شرکت ها و موسسات تابعه بنیاد به میزبانی حسینی پور مدیر عامل شرکت عمران آبشار اسپادانا برگزار شد. ️به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از سایت عمران آبشار اسپادانا؛ در ابتدای این مراسم ترابی […]

 

 

 

 

 

این مراسم با حضور آقایی مدیرعامل بنیاد تعاون آجا و مسئولین، معاونین و مدیران عامل شرکت ها و موسسات تابعه بنیاد به میزبانی حسینی پور مدیر عامل شرکت عمران آبشار اسپادانا برگزار شد.

️به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از سایت عمران آبشار اسپادانا؛ در ابتدای این مراسم ترابی مدیر عامل شرکت مجری طرح ،گزارشی از جزئیات فنی و مهندسی این مجموعه پزشکی ارائه نمود و در ادامه آقایی مدیرعامل بنیاد تعاون با اشاره به اهمیت سرانه ها در این مجموعه مسکونی، گفت: “یکی از تدابیر هیئت رئیسه محترم آجا پیش بینی و ساخت سرانه های فرهنگی، خدماتی رفاهی است چراکه رفاه و آسایش و ارتقای کیفی محیط برای ساکنین، در گروی محوطه سازی و زیباسازی محیطی به ویژه سرانه‌های خدماتی این مجموعه عظیم مسکونی است که بدین منظور تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده و توافقات لازم با ارگانها و سازمانهای مرتبط شهری حتی سرمایه گذاری بخش خصوصی، بعمل آمده است.”
در حاشیه این مراسم مدیر عامل بنیاد، پیشرفت فیزیکی پروژه ها به ویژه پهنه B شرقی برج های N و D را، رضایتمند خواند و در پایان مراسم از تعدادی از برج ها نیز بازدید کرد.

شایان ذکر است این مرکز پزشکی درمانی که در ضلع شرقی، بین پهنه A و پهنه E مجموعه چیتگر واقع شده است، برای تمامی مجموعه های مسکونی قابل دسترس بوده و شرکت ‘انرژی سازه آبان” مجری و سازنده این پروژه به تشخیص کارشناسان شرکت آبشار، صلاحیت لازم برای موضوع را داشته و ساخت چندین بیمارستان و مرکز پزشکی را در کارنامه دارد.
این مرکز شامل ۲ طبقه منفی ۴ طبقه مثبت و اورژانس، داروخانه و پلی کلینیک های متعدد بوده و مقرر شده است در مدت زمان ۳ سال این پروژه به اتمام رسیده و قابل بهره برداری شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از پروژه های شهرک چیتگر و منطقه 22 به سایت دانشنامه آندلس و جهت کسب استعلام قیمت امتیازهای منطقه 22 به تابلو اعلام قیمت کافه ملک مراجعه فرمائید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید