سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-30
کد خبر: 2274 |
247 بازدید
0
11
ارسال به دوستان
پ

          به گزارش پایگاه خبری آندلس، شرکت نوین ساز ابنیه آکام در اطلاعیه شماره 1 سال 1401 این تعاونی از اعضای پروژه مسکونی نارنجستان ۲ جهت تعیین تکلیف مانده حساب ها دعوت بعمل آورد. متن اطلاعیه منتشر شده این تعاونی به شرح زیر است: “اطلاعیه شماره 1 سال 1401 قابل توجه […]

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آندلس، شرکت نوین ساز ابنیه آکام در اطلاعیه شماره 1 سال 1401 این تعاونی از اعضای پروژه مسکونی نارنجستان ۲ جهت تعیین تکلیف مانده حساب ها دعوت بعمل آورد.

متن اطلاعیه منتشر شده این تعاونی به شرح زیر است:

“اطلاعیه شماره 1 سال 1401

قابل توجه اعضای محترم پروژه مسکونی نارنجستان 2

پلاک ثبتی 1/1692

سلام علیکم

احتراما با اتکال به خداوند منان، پروژه مسکونی نارنجستان 2 با همیاری اعضا محترم پروژه و تدبیر و تلاش مدیران تعاونی و نیز دقت نظر مهندسان تکمیل گردیده و کلیه اعضا بر اساس امتیاز و رتبه کسب شده، اقدام به انتخاب واحد، پارکینگ و انباری نموده اند. تعاونی نیز با نهایی شدن هزینه ساخت بر اساس واحد انتخابی هر یک از اعضا و احتساب ضریب مرغوبیت واحد انتخابی و محاسبه کاهنده ها اعم از تاور، پارکینگ مازاد و …. همچنین پرداختی اعضا پروژه، اقدام به محاسبه مانده هزینه ساخت هر عضو براساس واحد انتخابی نموده است که اعضا پروژه با دعوت قبلی به تعاونی مراجعه و باقیمانده هزینه ساخت به ایشان اعلام و نحوه پرداخت آن مشخص و تحویل موقت واحد نیز صورت گرفت. با این وصف تعداد اندکی از اعضا پروژه از مراجعه و تعیین تکلیف نحوه پرداخت باقی مانده هزینه ساخت استنکاف نموده اند.

از آنجا که هزینه ساخت این پروژه مسکونی از محل پرداختی اعضا پروژه تامین می گردد و در این مرحله عدم پرداخت هزینه ساخت نهایی توسط معدودی، باعث ایجاد لطمه به حقوق همه اعضا پروژه می گردد، لذا این تعاونی برای حفظ حقوق اعضا پروژه ناچار از اقدام براساس قانون، مفاد و شروط دفترچه عضویت در اعمال حق فسخ و لغو عضویت مستنکفین و معترضین به حقوق اعضا پروژه خواهد بود.

نظر به عمومی و موثر بودن این موضوع در سرنوشت و حقوق همه مالکین، به اعضا پروژه اعلام می گردد با مراجعه به متن دفترچه عضویت و توجه در شروط مقرر در آن و در نظر گرفتن این امر که عدم مراجعه و تعیین تکلیف و پرداخت مابقی هزینه ساخت، موجب خسارت و زیان به سایر اعضا پروژه می گردد که فارغ از تبعات قانونی از موجبات دین شرعی و اخلاقی به سایر اعضا پروژه خواهد بود، فلذا از اعضا محترمی که نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود اقدام ننموده اند، دعوت می گردد نسبت به تعیین تکلیف و پرداخت هزینه ساخت و تحویل موقت واحد مسکونی متعلق به خود اقدام نمایند.

با تشکر

سعید پرهیزکار

مدیرعامل”

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از پروژه های ابنیه آکام و منطقه ۲۲ از سایت دانشنامه آندلس و استعلام قیمت امتیاز به تابلو اعلام قیمت کافه ملک مراجعه نمایند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید