شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 916 |
249 بازدید
0
13
ارسال به دوستان
پ

علیرضا بخشی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: طرح درختکاری با مشارکت گروه حامیان محیط زیست محله آزادشهر برگزار شد و ۶۰۰ اصله نهال کاج در محدوده تولدی دوباره بوستان جنگلی چیتگر واقع در ضلع شمال محله آزادشهر کاشته شد. به گزارش همشهری آنلاین، بخشی تصریح کرد: دانش و آگاهی عموم مردم […]

علیرضا بخشی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: طرح درختکاری با مشارکت گروه حامیان محیط زیست محله آزادشهر برگزار شد و ۶۰۰ اصله نهال کاج در محدوده تولدی دوباره بوستان جنگلی چیتگر واقع در ضلع شمال محله آزادشهر کاشته شد.

به گزارش همشهری آنلاین، بخشی تصریح کرد: دانش و آگاهی عموم مردم در زمینه حفظ و صیانت از فضای سبز نقش موثری در مدیریت شهری داشته و با عنایت به این نکته که تمامی شهروندان و سمن‌ها به عنوان بازوی فکری و حمایتی مدیران شهری هستند، می‌توان با استفاده درست از ظرفیت آنها، افزایش مشارکت شهروندی در اجرای طرح ها را شاهد باشیم.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ افزود: این طرح در راستای طرح احیای بوستان جنگلی چیتگر، توسعه و گسترش فضای سبز و ارتقای زیبایی و آراستگی منظر شهری با استفاده از عناصر طبیعی و کاهش آلودگی های زیست محیطی صورت گرفت.

وی گفت: شهرداری منطقه ۲۲ بعنوان الگوی نوین توسعه پایدار شهری از بدو تاسیس، گسترش فضای سبز را در محدوده شمال غربی پایتخت به منظور افزایش سرانه فضای سبز منطقه و تهران مدنظر قرار داده و همچنان در بازه های زمانی مختلف به توسعه فضای سبز اقدام می‌کند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید