جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 2170 |
291 بازدید
0
8
ارسال به دوستان
پ

شهردار منطقه 22 گفت: مدیریت شهری در تلاش است برای رفاه حال شهروندان در شهرک پیکان شهر، مجوز ساخت و ساز این شهرک را صادر کند تا معضل بافت فرسوده این منطقه برطرف شود. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از آریا، وحیدرضا محمدی با حضور در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک پیکان […]

شهردار منطقه 22 گفت: مدیریت شهری در تلاش است برای رفاه حال شهروندان در شهرک پیکان شهر، مجوز ساخت و ساز این شهرک را صادر کند تا معضل بافت فرسوده این منطقه برطرف شود.
به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از آریا، وحیدرضا محمدی با حضور در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک پیکان شهر اظهار داشت: یکی از مشکلات این محله کمبود سرانه آموزشی، فضای سبز، تفریحی و…است که با نوسازی این شهرک شاهد رفع این معضلات خواهیم بود و کیفیت زندگی در این محله را بالا خواهیم برد.
وی ادامه داد: در این مدت هفت ماهی که توفیق خدمت به شهروندان این منطقه را داریم موضوع بافت فرسوده شهرک پیکان شهر را در دستور کار قرار داده ایم و حتی شهردار تهران نیز در جریان مشکلات این شهرک قرار دارند و دستورات ویژه ای برای رفع فرسودگی بناهای این شهرک صادر کرده اند.
شهردار منطقه 22 خاطرنشان شد: در حالی که منطقه 22 به عنوان نوپا ترین منطقه شهر تهران به حساب می آید؛ اما شهرک پیکان شهر با قدمت 50 سال به عنوان یک بافت فرسوده در این منطقه قرار دارد که مدیریت شهری در تلاش است برای رفاه حال شهروندان مجوز ساخت و ساز این شهرک را صادر کند تا معضل بافت فرسوده این منطقه برطرف شود.
وی تصریح کرد: صدور مجوز ساخت و ساز در این شهرک در مراحل نهایی قرار دارد و این مشکل در حال برطرف شدن است و انشالله محیطی جدید در این منطقه فراهم خواهد شد تا مشکلات سرانه های آموزشی، فضای سبز و… نیز تامین شود.
محمدی در ادامه افزود: در طرح تحول نگهداشت شهر اقدامات مناسبی در این شهرک صورت گرفته است و این طرح ادامه دار خواهد بود؛ اما در خصوص تامین روشنایی معابر اداره برق باید پاسخگو باشد با این وجود روشنایی بوستان ها از سوی مدیریت شهری است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید