جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 2291 |
449 بازدید
0
9
ارسال به دوستان
پ

حالا دیگر چند سالی هست که اکثریت قریب به اتفاق سرمایه گذاران و خریداران حوزه مسکن از اهمیت ویژه منطقه 22 و املاک اطراف دریاچه چیتگر آگاهی دارند. گواه این ادعا نیز آگاهی و اطلاعاتی است که مشتریان درباره امتیاز و بازار پیش فروش دارند در حالی که تا همین 5 سال پیش اگر مشتری […]

حالا دیگر چند سالی هست که اکثریت قریب به اتفاق سرمایه گذاران و خریداران حوزه مسکن از اهمیت ویژه منطقه 22 و املاک اطراف دریاچه چیتگر آگاهی دارند. گواه این ادعا نیز آگاهی و اطلاعاتی است که مشتریان درباره امتیاز و بازار پیش فروش دارند در حالی که تا همین 5 سال پیش اگر مشتری از روی آگهی با مشاور تماس می گرفت اصلا نمی دانست امتیاز یعنی چه و پیش فروش به چه معناست. به همین میزان تعداد املاک دریاچه چیتگر و منطقه 22 افزوده شده است و سازنده های شخصی و تعاونی زیادی به جمع سازندگان منطقه 22 اضافه شده اند و گاها با جسارتی تعجب برانگیز پس از پذیره نویسی پروژه شان، فازهای 2 و 3 را نیز پذیره نویسی می کنند.
باتوجه به اینکه منطقه 22 هنوز ظرفیت و گنجایش ساخت مجتمع ها و برج های بی شمار دیگری را دارد و از طرفی ساخت و تحویل پروژه های فعلی، ارزش افزوده چشمگیری را متوجه بازار مسکن منطقه 22 می کند می توان اینطور نتیجه گرفت که املاک دریاچه چیتگر در حال حاضر در مرحله گذر از قیمت های فعلی تا رسیدن به قیمتی که ارزش واقعی آن می تواند باشد، قرار دارد. به عبارتی با تحویل هر برج به اعضا و مالکین آن و البته به بهره برداری رسیدن هر یک از پروژه های تجاری-اداری یا خدماتی مثل بازار بزرگ ایران (ایران مال)، مجتمع بام لند و … املاک دریاچه چیتگر یک قدم به ارزش واقعی شان نزدیک می شوند.
حالا دیگر خرید و فروش املاک دریاچه چیتگر محدود به چند خریدار یا کاسب درون منطقه نمی باشد (مشابه آنچه که در دیگر مناطق تهران یا شهرستان ها اتفاق می افتد) بلکه از سراسر ایران سرمایه گذاران هوشمند به منطقه 22 آمده اند و به صورت مستمر و در حجم های بالا اقدام به خرید و سرمایه گذاری می کنند. صدالبته که منطقه ای مثل چیتگر با این حجم از خرید و فروش و سرمایه گذاری نیازمند مرجعی قابل اطمینان جهت استعلام قیمت املاک دریاچه چیتگر می باشد که خریداران و فروشندگان در هر لحظه (قبل از اینکه تصمیم جدی برای معامله بگیرند) بتوانند قیمت دقیق و بروز ملک یا امتیاز مورد معامله شان را استعلام بگیرند.

گروه مشاورین املاک کافه ملک در این راستا و در سایت اینترنتی کافه ملک اقدام به ایجاد تابلو اعلام قیمت نموده است که با استقبال گسترده ای مواجه شده است. در تابلو اعلام قیمت کافه ملک می توانید قیمت املاک دریاچه چیتگر را به صورت آنلاین و بروز استعلام بگیرید.

پایان رپورتاژ آگهی

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید