شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 2719 |
124 بازدید
0
7
ارسال به دوستان
پ

          به گزارش پایگاه خبری آندلس؛ شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام مراسم پایان اجرای سازه اسکلت پروژه مسکونی نارنجستان ۳ را برگزار کرد. در متن منتشر شده توسط سایت متعلق به این تعاونی آمده است: “مراسم پایان اجرای سازه اسکلت در پروژه مسکونی نارنجستان ۳ برگزار شد. با استعانت […]

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آندلس؛ شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام مراسم پایان اجرای سازه اسکلت پروژه مسکونی نارنجستان ۳ را برگزار کرد.

در متن منتشر شده توسط سایت متعلق به این تعاونی آمده است:

“مراسم پایان اجرای سازه اسکلت در پروژه مسکونی نارنجستان ۳ برگزار شد. با استعانت از حضرت حق و با توسل به خاندان پاک پیامبر رحمت، طی مراسمی که با ذبح قربانی در پشت بام بلوک B1 پروژه مسکونی نارنجستان ۳ همراه بود،‌ پایان ساخت سازه بلوک های B1 و B2 به طور رسمی اعلام گردید. در این مراسم که در روز شنبه دوم مهرماه سال ۱۴۰۱ و با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تعاونی، مهندسین و اکیپ های اجرایی پیمانکاران برگزار شد، رییس هیئت مدیره با ایراد سخنانی، ضمن عرض تسلیت و تعزیت ایام پایانی ماه صفر، تلاش های مهندسین و کارگران پروژه را ستودنی خواند و از اعضای محترم پروژه که کمک و همراه تعاونی در این مسیر بودند، قدردانی کرد. در ادامه این مراسم و طی سخنان مدیر عامل و معاونت فنی و اجرایی تعاونی، اعلام گردید با توجه به اجرای سقف آخر در بلوک B4، به زودی شاهد پایان اجرای سازه در این بلوک نیز خواهیم بود.

همچنین اجرای دیوار چینی در طبقه نهم و اجرای گچ و خاک در طبقه ششم بلوک ها در حال انجام میباشد. بعد از این مراسم، ضمن بازدید از پروژه و واحد های نمونه، تاکید شد، سرعت و کیفیت ساخت با جدیت و تلاش مضاعف دنبال شود. نکات لازم در این خصوص نیز با تیم فنی و پیمانکاران بررسی گردید.”

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پروژه های منطقه 22 به سایت دانشنامه آندلس و اطلاع از قیمت امتیاز و پروژه های این منطقه از تابلو اعلام قیمت کافه ملک بازدید نمایید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید