جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 2804 |
113 بازدید
0
9
ارسال به دوستان
پ

          به گزارش پایگاه خبری آندلس، شرکت نوین ساز ابنیه آکام با انتشار اطلاعیه شماره 5 سال 1401 این تعاونی اعلام کرد، مجمع عمومی مالکین پروژه مسکونی نارنجستان ۲ برگزار خواهد شد. گزیده ای از اطلاعیه منتشر شده ازسوی این تعاونی در ادامه آورده شده است. “پیرو جلسه مجمع عمومی موسسین […]

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آندلس، شرکت نوین ساز ابنیه آکام با انتشار اطلاعیه شماره 5 سال 1401 این تعاونی اعلام کرد، مجمع عمومی مالکین پروژه مسکونی نارنجستان ۲ برگزار خواهد شد. گزیده ای از اطلاعیه منتشر شده ازسوی این تعاونی در ادامه آورده شده است.

“پیرو جلسه مجمع عمومی موسسین مالکین مجتمع نارنجستان 2 در تاریخ 28 مهرماه 1401 یادآور می گردد در جلسه مذکور بعد از پاسخ به سوالات حاضرین توسط مدیرعامل و مدیریت فنی و اجرایی شرکت تعاونی، هیئت رئیسه سنی تشکیل و با توجه به حدنصاب نرسیدن اکثریت لازم جهت رسمیت یافتن جلسه مجمع و در نتیجه برگزار نشدن انتخابات برای تصویت اساسنامه و نیز عدم انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرس مجمع، طبق صورتجلسه ای که به امضای هیات رئیسه مجمع رسید، بدینوسیله اعلام می گردد در تاریخ 12 آبان ماه سال 1401 راس ساعت 14:00، جلسه نوبت دوم مجمع عمومی مالکین در محل پروژه برگزار خواهد شد. لذا از مالکین محترم یا نمایندگان تام الاختیار آنان دعوت می شود تا در جلسه مذکور راس ساعت مقرر، حضور به هم رسانید. لازم به ذکر است جلسه دوم با شرکت هر تعداد از مالکین یا نمایندگان آنان رسمیت خواهد یافت.”

جهت کسب اطلاعات بیشتر از پروژه های ابنیه آکام و منطقه ۲۲ از سایت دانشنامه آندلس و استعلام قیمت امتیاز به تابلو اعلام قیمت کافه ملک مراجعه نمایید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید