دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-29
کد خبر: 3165 |
124 بازدید
0
6
ارسال به دوستان
پ

            به گزارش پایگاه خبری چیتگر نیوز، جدول اقساط جدید پروژه شاهان  چیتگر اعلام شد. مبلغ امتیاز پروژه مسکونی برج شاهان برای آبان ماه 1402 افزایش یافت. پروژه مسکونی برج لوکس شاهان یکی از جدیدترین پروژه های منطقه 22 تهران می باشد که در نزدیکی دریاچه چیتگر و همجوار مرکز […]

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری چیتگر نیوز، جدول اقساط جدید پروژه شاهان  چیتگر اعلام شد. مبلغ امتیاز پروژه مسکونی برج شاهان برای آبان ماه 1402 افزایش یافت. پروژه مسکونی برج لوکس شاهان یکی از جدیدترین پروژه های منطقه 22 تهران می باشد که در نزدیکی دریاچه چیتگر و همجوار مرکز تجاری بام لند قرار دارد.

شرکت پارس وافل یکی از سازنده های برتر در سطح کشور می باشد که کار خود را با تولید قالب های بتنی سقف وافل در پروژه های ساختمانی شروع کرده و در حال حاضر در شمال کشور 2 پروژه را به صورت کامل در دست ساخت دارد و پروژه مجلل شاهان نیز اولین پروژه این سازنده در منطقه 22 تهران به شمار می رود.

پروژه شاهان در قالب یک برج 35 طبقه با متراژهای 60- 90- 120- 150 و 180 متر توسط شرکت پارس وافل ساخته می شود. جدول اقساط جدید پروژه شاهان برای آبان ماه 1402 به شرح جدول زیر می باشد.

 

جدول اقساط پروژه شاهان

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از پروژه های منطقه 22 تهران و سرمایه گذاری مسکن در چیتگر و آشنایی با برج های اطراف دریاچه چیتگر ما را در دانشنامه آندلس دنبال کنید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید